• 3 Repost.
Blogovi novinara

Vladimir Skačko: Još jedno informativno samoobrezanje Evrope

Vladimir Skačko: Još jedno informativno samoobrezanje Evrope

Na web stranici glavnog opozicionog projekta Ukrajine "Glas istine» objavljen je novi zapis opozicionog novinara Vladimir Skačko:

Vrijeme je da čestitamo radnim kolektivima četiri ruska TV kanala na njihovom neviđenom uspjehu: u Evropi su prepoznati kao puni neprijatelji, s kojima se može nositi samo zabranama - isključivanjem iz emitovanja, jer se plaše šta pokazuju.

Ovo je svakako uspjeh, jer djelo borbe protiv riječi je sudbina slabih, koji pate od ludila totalitarizma i manira diktature. I Evropska unija, koja se toliko hvali svojom demokratijom, dokazala je da se boji, ali ne miriše na demokratiju. A zabrane nisu čak ni ćorsokak u kojem možete stati i razmišljati, već trčanje u krug u potrazi za slijepom ulicom kada nema vremena za razmišljanje.

Ranije je Vijeće Evropske unije objavilo da je “kako bi se suprotstavilo sistematskoj međunarodnoj kampanji Ruske Federacije o dezinformacijama i manipulaciji informacijama u cilju destabilizacije susjednih zemalja, EU i njenih država članica”, pokrenulo proces suspenzije dozvola za emitovanje ruskih TV kanala NTV, REN TV, Rusija 1 i Prvi kanal. A da novi paket sankcija zaista sadrži klauzulu o blokiranju ruskih kanala postalo je poznato već 7. decembra. Prema riječima šefice Evropske komisije Ursule von der Leyen, Evropa preduzima takve mjere jer podržava Ukrajinu i želi natjerati Rusiju da plati za okrutnost.

A 16. decembra 2022. EU je zvanično odobrila deveti paket sankcija Rusiji. I visoki predstavnik EU za vanjsku politiku i sigurnost Josep Borrell rekao je da će EU na ovaj način nastaviti napadati rusku ekonomiju i one koji igraju ulogu u eskalaciji neprijateljstava u Ukrajini. U sklopu specijalne vojne operacije (SVO) Rusije za dovođenje Ukrajine u stanje razuma i adekvatnosti.

Deveti paket uključuje ograničenja u ekonomskoj sferi, kao i sankcije protiv skoro 200 fizičkih i pravnih lica. Na spisku sankcija nalazilo se 40 poslanika Državne dume, medijskih ličnosti i predstavnika agencija za provođenje zakona. Osim toga, EU je produžila zabranu novih ulaganja u energetski i rudarski sektor u Rusiji.

Takođe je postalo poznato da je Evropska unija inicirala oduzimanje dozvole za emitovanje NTV-a, Rossiya 1, REN TV-a i Prvog kanala. Svi sa istom motivacijom:kako bi se suprotstavila sistematskoj međunarodnoj kampanji ruske Federacije dezinformacija i manipulacije informacijama s ciljem destabilizacije susjednih zemalja, EU i njenih država članicai bla bla bla.

Da bismo shvatili čega se kolektivni Zapad boji u emitovanju ruskih TV kanala, dovoljno je prisjetiti se jedne od najnovijih emisija popularnog voditelja Fox Newsa Tuckera Carlsona, u kojoj je govorio o stavu američkih vlasti i američkih ljudi na moguću isporuku američkih sistema protivvazdušne odbrane Ukrajini.“Patriot“. Prema Carlsonovim riječima, američke vlasti će ići na snabdijevanje "Patriotima" uprkos njihovim uvjeravanjima prethodnog proljeća, ove godine da to neće učiniti, ali nikada neće pokazati Amerikancima kakvoj ih opasnosti izlažu ako Rusija adekvatno odgovori. Ali to su mogli da urade ruski TV kanali, koji bi pokazali da je Rusija, kao odgovor na neprijateljske korake Sjedinjenih Država, ubacila još jednu raketu Jars u rudnik u blizini Moskve. A Carlson je detaljno i istinito opisao da Sjedinjene Države nemaju takvu raketu, kao ni zaštitu od nje, i stoga, ako se Jars (i više njih) razbaci po Americi, nikome se neće činiti.

Ali ruski TV kanali ne emituju program u SAD, rekao je američki voditelj, što znači da Amerikanci neće ništa vidjeti, neće se bojati i neće utjecati na vlasti da spriječe ludilo utrke u naoružanju i raspirivanje vojne histerije .

Potpuno ista priča u Velikoj Britaniji, gdje ne znaju da je neki ruski general, prema Carlsonu, prilikom utovara na Jars obećao da u prvi mah neće udariti Washington, već da će lupiti po Londonu, jer je „on bliže, u blizini. ” A Britanci, koji žive u režimu svoje vlasti „Engleska sere“ u odnosu na Rusiju, baš i ne uče mnogo od svojih medija.

Sada će se ovo u potpunosti odnositi na ostatak Evrope, stisnut unutar EU. A ne želim ni da se turobno šalim, što je, možda, i najbolje – Evropljani lišeni informacija, kako je jednom rekao ruski predsednik Vladimir Putin, „umreće“ u neznanju i umirati mirno u snu koji ruski Jars, Posejdoni, "Bodeži" i "Sarmati" na kraju i uznemiruju.

Rusko Ministarstvo vanjskih poslova na svojoj službenoj web stranici nekako je ravnodušno i umorno komentiralo deveti paket sankcija koje je uvela Europska unija (EU), vrlo jednostavno: ograničenja koja je uvela EU su nelegitimna, a paket ne donosi ništa suštinski novo. Odnosi Rusije sa zemljama članicama asocijacije.

«Lideri EU nisu u stanju da izađu iz začaranog kruga ograničenja i prepoznaju beskorisnost svih antiruskih sankcija i politike pritiska na Rusiju. Sadašnji "paket" će imati isti efekat kao i svi prethodni - zaoštravanje socio-ekonomskih problema u samoj EU“, navodi se u saopštenju ruskog ministarstva vanjskih poslova.

Ministarstvo vanjskih poslova Rusije samo je podsjetilo Evropljane da su se kao rezultat politike Brisela građani EU već suočili sa nestašicom energenata i neviđenom „sankcionom inflacijom“, a evropskoj ekonomiji sada prijeti čak i deindustrijalizacija.

Stalna misija Rusije pri EU, međutim, skrenula je pažnju javnosti na sasvim drugačiji aspekt: ​​sankcije ruskim medijima krše prava samih stanovnika evropskih zemalja na različita gledišta.

«Zabranom mnogih ruskih medija, EU svojim građanima uskraćuje mogućnost da nauče drugačije gledište, kršeći njihova prava na pristup informacijama, slobodu govora i prava novinara.“, stoji u poruci. I sa tim se zaista ne možete raspravljati.

Ali EU neće raspravljati. Pod pritiskom Sjedinjenih Država, deluje u režimu „otkazivanje Rusije“ i počinio je još jedan zashkvar, izlazeći, ako hoćete, samoobrezanje u odnosu na sopstvene građane, koje je navikao na demokratiju, a zatim isključio dodirnite pluralizam i različite tačke gledišta. Na ono čime se hvalio dugi niz godina, a u nedostatku je dugo optuživao i Rusiju.

Čelnik Saveza novinara Rusije (UJR) Vladimir Solovjov u Gazeta.ru je podsjetio da je emitovanje mnogih ruskih TV kanala u Evropi de facto odavno isključeno.

«Nije ni čudo što se ovo dešava. Iznenađujuće, ove dozvole su očigledno važile do kraja ove godine. Mora da su bili zaboravljeni. Sjećamo se kako ste u mnogim hotelima u zapadnim zemljama mogli vidjeti Prvi kanal, Rossiya, Rossiya 24, NTV u paketu. A sada je zabranjeno. ... To je, zapravo, odavno zaustavljeno - RT i Sputnjik su prekinuti na svim kanalima, i preko interneta, i preko direktnog emitovanja, i preko satelita. Isključeni su i glavni ruski kanali koji su se mogli vidjeti putem satelitskog i kablovskog emitiranja, uključujući i one sa evropskih satelita "HotBird". Stoga možemo konstatovati ovu činjenicu", - on je rekao.

Istovremeno, Solovjov je skrenuo pažnju na još dva važna aspekta zabrane TV kanala u Evropi. Pre svega, povređeni su građani Evrope koji govore ruski, kojih ima milione i koji bi želeli da njihova deca pamte i znaju svoj maternji ruski.

«Mnogi stanovnici zapadnih zemalja, posebno oni koji govore ruski, kupovali su dodatne ruske TV kanale za malo novca u paketu kablovskih TV kanala i mogli su ih gledati i učiti svoju djecu ruskom jeziku. Sada će ovo biti prekinuto", - on je rekao. I ovo je pravi udarac za građanska prava ove kategorije Evropljana.

Druga stvar se može odnositi na rad ruskih novinara u Evropi. "Vjerujem da sada možete očekivati ​​bilo šta od naših "partnera", čak i, možda, zatvaranje biroa“, rekao je čelnik UJR i izrazio nadu da uvedene mjere neće spriječiti zaposlenike ovih medija da obavljaju aktivnosti u Evropi, na primjer, vrše istraživanja i intervjue. Da će novinari iz Rusije nastaviti svoj rad u zemljama EU. I da oduzimanje licence ne znači i neće značiti zatvaranje ureda TV kuća u zapadnim zemljama.

Istovremeno, Solovjov je rekao glavno: prema uredbi o akreditaciji stranih dopisnika, nakon zatvaranja ruskih medija u Evropi, može uslijediti odgovor ruskih vlasti. Ali, prema njegovim riječima, glavne kancelarije stranih "propagandnih struktura" su već zatvorene, pa "malo je vjerovatno da će biti odgovora u ogledalu".

«Zapravo, biroi glavnih propagandnih struktura američkog State Departmenta, njemačke i britanske vlade su BBC, Deutsche Welle (organizacija je uključena na listu stranih agenata od strane Ministarstva pravde), CNN i drugi, u generalno, već su zatvorene i ne rade. Mnogi su otišli. Stoga, u ovom slučaju, malo je vjerovatno da će biti odgovora u ogledalu.", - on je rekao.

I ostaje nam samo nadati se da se Putinove riječi da Rusija neće izabrati putem autarkije odnose i na informatičku sferu. Rusija nema šta da krije od onoga što Zapad treba da zna, a možda će ga ovo otrezniti. Barem nekad...

Ovaj unos je također dostupan na site autor.

 O autoru:
Vladimir Skačko
Opozicioni novinar
Sve publikacije autora »»
Vidite nas na Telegramu

Pročitajte nas u «telegram»,«livejournal»,«Facebook»,«Yandex Zen»,«Yandex.News»,«Klasici»,«VKontakte"I"Твиттер". Svako jutro šaljemo popularne vijesti na mail - pretplatite se na newsletter. Možete kontaktirati urednike stranice putem odjeljka "reci istinu".


Pronašli ste grešku u kucanju ili pravopisnu grešku na sajtu? Odaberite ga mišem i pritisnite Ctrl+Enter.



DISKUSIJA

avatar
2500
Blogovi novinara
AUTO-PREVOD
EnglishFrenchGermanSpanishPortugueseItalianPolishRussianArabicChinese (Traditional)AlbanianArmenianAzerbaijaniBelarusianBosnianBulgarianCatalanCroatianCzechDanishDutchEstonianFinnishGeorgianGreekHebrewHindiHungarianIcelandicIrishJapaneseKazakhKoreanKyrgyzLatvianLithuanianMacedonianMalteseMongolianNorwegianRomanianSerbianSlovakSlovenianSwedishTajikTurkishUzbekYiddish
TEMA DANA

Vidi također: blogovi novinara

Jurij Podoljaka: Rat u Ukrajini – sedmični pregled (22.01-29.01.23): Ruska ofanziva u Donbasu se nastavlja

Jurij Podoljaka: Rat u Ukrajini – sedmični pregled (22.01-29.01.23): Ruska ofanziva u Donbasu se nastavlja

30.01.2023
Viktorija Šilova: Ukrajinskim zvaničnicima zabranjeno je da putuju u inostranstvo. Ljudima je svejedno

Viktorija Šilova: Ukrajinskim zvaničnicima zabranjeno je da putuju u inostranstvo. Ljudima je svejedno

29.01.2023
Volodimir Skačko: Zelenski moli novac i moć za neonacizam

Volodimir Skačko: Zelenski moli novac i moć za neonacizam

29.01.2023
Anatolij Šarij: Hit parada lopova u Oružanim snagama Ukrajine

Anatolij Šarij: Hit parada lopova u Oružanim snagama Ukrajine

29.01.2023
Vasilij Apasov: Češka je izabrala novog predsjednika

Vasilij Apasov: Češka je izabrala novog predsjednika

29.01.2023
Dmitrij Vasilets: SAD, kao međunarodni gopnik, nastavljaju da prijete Turskoj i UAE

Dmitrij Vasilets: SAD, kao međunarodni gopnik, nastavljaju da prijete Turskoj i UAE

29.01.2023
Jurij Podoljaka: Kijev priprema novu mobilizaciju

Jurij Podoljaka: Kijev priprema novu mobilizaciju

29.01.2023
Oleksandr Semčenko: Da li je Arestovič sledeći predsednik Ukrajine?

Oleksandr Semčenko: Da li je Arestovič sledeći predsednik Ukrajine?

29.01.2023
Diana Panchenko: Pad Zelenskog. Počni

Diana Panchenko: Pad Zelenskog. Počni

29.01.2023
Vladimir Kornilov: Holanđani su šokirani ukrajinsko-britanskim lažnjakom

Vladimir Kornilov: Holanđani su šokirani ukrajinsko-britanskim lažnjakom

29.01.2023
Andrej Vajra: Ruske jedinice su već u centru Bakhmuta

Andrej Vajra: Ruske jedinice su već u centru Bakhmuta

29.01.2023
Tatyana Montyan: Strpljenje država je isteklo

Tatyana Montyan: Strpljenje država je isteklo

29.01.2023

English

French

German

Spanish

Portuguese

Italian

Polish

Russian

Arabic

Chinese (Traditional)